יום שני, 20 בדצמבר 2010

ששת שירי החורף הטובים ביותר

ימי החורף האפורים שבאו עלינו לטובה בשבוע שעבר עדיין משפיעים עלי וכבר מתעורר בי געגוע אליהם כאילו אנו שוב בקיץ.
הנה ששת שירי החורף הטובים ביותר המתנגנים להם באייפוד שלי בימים האחרונים.

1) Mourning air by Portishead
אתם מכירים את התחושה של הבוקר הקר המעונן, הלח והרטוב אחרי לילה גשום. האור הוא קלוש כמו של ערב ורוח קלה נושבת בעלים המעטים שעל העצים. ערפילים בואדי ליד העיר מכסים את העצים. 
2) Cursed sleep by Bonnie `prince` Billy
הסופה עברה, האדמה בוצית, הסוס שלך דוהר ומעיף את הרגבים הלחים לצדדים. הערב יורד אתה מחפש מחסה מהגשם המתקרב בשנית ומוצא בקתה קטנה בקרחת יער. מדליק מדורה ונזכר באהבה שחלפה.
3) The man in the long black coat by Mark Lanegan
יוצא מהבית עם קופסת הסיגריות והמעיל השחור הארוך שלך. אד חמים ננשף החוצה מהריאות לאוויר הלילה הקר והשחור. פנס קטן דולק בקצה הרחוב. נשען עליו ושואף מהסיגריה, רוח חורפית מגיחה ממעלה הרחוב והסיגריה כבתה.
4) Flint by Sufjan Stevens
עיר הפועלים האפורה מוכת האבטלה חטפה את הסופה החזקה ביותר בשנים האחרונות. איזור התעשיה אפור כולו, מים חומים זורמים חוצים את הכביש הראשי ומתנקזים לשלולית ביצתית ענקית בקצה העיר. מעיל הפלנל בקושי מחמם, צריך להתניע את הטנדר הישן ולמלא את המצברים.
5) Librarian by My morning jacket
גשם חזק יורד בחוץ, אני צועד בקמפוס הגדול, המדשאות רטובות הבגדים סחוטים מים. אני מצליח להשחל לתוך הספריה החמימה, מסתובב בין המדפים ומוציא ספר שכבר קראתי פעם. הדפים צהובים, טיפות מים על החלון. הספרנית מרימה את ראשה ומתבוננת בי.
6) Weird fishes by Radiohead
גשם שוטף את הכביש המהיר, המכוניות עוקפות אותי מימין, קשה לראות את הדרך. אני חייב להגיע לביתה, חייב לראות אותה שוב. הגשם ניתך על השימשה הקדמית כיהלומים בהירים. הפנסים מולי מכים בי בסנוורים. דגים חוצים את המכונית. 


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה